Τρίτη, Φεβρουαρίου 27, 2007

And some more of it...

Κατόπιν πρότασης του Cortlinux και της Exilion και καθότι η μουσική είναι κάτι που λατρεύω, θα συνεχίσω να βάζω τραγούδια στο blog. Ελπίζω να σας αρέσουν.



Mychael Nyman, πολυαγαπημένος, από μια ταινία επίσης πολυαγαπημένη (The Piano [1993]). Νομίζω πως πραγματικά αξίζει όλο το soundtrack αυτής της ταινίας. Θυμάμαι ότι είχα λιώσει πολλές ώρες πάνω απ' τις παρτιτούρες το καλοκαίρι που μας πέρασε (όπως συνέβη και με το επόμενο κομμάτι προσφάτως).



Giovanni Mirabassi στο πιάνο, από το anime Bleach αυτή τη φορά.



Το Hasta Siempre είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια, δυστυχώς δε βρήκα την αγαπημένη μου εκτέλεση οπότε βάζω αυτή του Carlos Puebla ως την πιο κλασσική (αν τη βρω κάποια στιγμή ωστόσο θα τη βάλω).



Δεν έχω να πω και πολλά για το τραγούδι παραπάνω. Οι Paris Combo (στη wikipedia) είναι επίσης μια πολύ καλή ομάδα με πολλά καλά τραγούδια αν και όχι τόσο γνωστοί.



Ja sei namorar από τους Tribalistas. Δυστυχώς έβγαλαν μόλις ένα άλμπουμ (το 2003 αν θυμάμαι καλά) με το οποίο έγιναν πολύ γνωστοί στη Βραζιλία αλλά και ευρύτερα.

Πολύ καλή σας μέρα ^^

3 σχόλια:

cortlinux είπε...

περιττό να πω ότι ειδικά τους Combo θα τους ενισχύσω λίαν συντόμως.
το κομμάτι από το anime bleach το είχα ξανακούσει και δεν ήξερα ποιο είναι.

πολύ ωραία συνέχεια.
βέβαια εγώ περιμένω την επόμενη.

exilio είπε...

Μου αρέσουν πολύ όλες σου οι επιλόγες!!Καλά ειδικά μου τους combo..τρελλάθηκα!(βασικά τώρα μπαίνω στο amazon να βρώ πράγμα :))) )

Σκέφτομαι να σου προτείνω κάτι ομαδικό..i'll tell ya later ;)

p.s(give me some food..give me music!!Lol..thanx^^)

Blackcroach είπε...

Α το Byakuya's Theme! At long last...